Zanima me kako ženske kupujemo in predvsem kakšna darila kupujemo za svoje moške.
Ženski svet nam niti ni neznanka. Kaj pa moški? Te dni sem razmišljala o reklamni kampanji za moške brivnike Braun, v kateri nastopa José Mourinho, svetovni nogometni trener leta. Priznam, nisem nogometni navijač, ne poznam dobro niti pravil tega športa. Ampak zanimivo, prepoznam trenerja Real Madrida, z vzdevkom The Special One.
In ker me zanima psihologija, sem se začela spraševati, zakaj in kako to, da so izbrali njega in koga nagovarjajo z njim. Saj ponavadi v reklamnih kampanjah nastopajo mlade ženske ali mladi moški.
Ženske največkrat niti ne opazimo reklame za moške »igračke«. Verjetno zato, ker nagovarjajo le njih, vemo pa, da moškim stvari kupujemo ženske, razen orodja, avta ipd. Zato morajo snovalci reklam nagovarjati ženske. Pri teh brivnikih pa mislim, da z Mourinhom nagovarjajo oba, žensko in moškega. Zakaj? Zelo veliko je moških, ki so nogometni navdušenci in če že ne navijajo za španski Real Madrid, moštvo vsekakor občudujejo in s tem njegovega trenerja zaradi vrhunskih dosežkov in bi se z lahkoto poistovetili z njim. Če je on najboljši, potem so najboljši tudi ti brivniki. In moški želijo biti najboljši, občudovani. Ženskam pa pade v oči on, šarmantni José Mourinho. Je srednjih let, šarmanten, karizmatičen, uspešen in samozavesten. In resnici na ljubo, je tak moški ideal za ženske.
Do sedaj je bilo moje mnenje o njem, poleg šarmantnosti, da je preveč samozavesten oz. že kar domišljav. Potem sem pa prebrala nekaj intervjujev z njim, ki so bili posneti v zakulisju snemanja omenjene kampanje in moram priznati, da ni čudno, da ga je prestižna blagovna znamka Braun izbrala za svojega ambasadorja brivnikov Series in obratno. On je rojen zmagovalec, za kar trdo dela in to s strastjo. Njegovo življenje je družina in nogomet. Je veren in samozavesten človek, ki hodi po svoji poti neozirajoč se na govorice drugih. Govori in dela le tisto o čemer je prepričan. In kakor je njegovo moštvo odsev njega samega, tako je on odsev Braunovih brivnikov. Redkokdaj nastopa v reklamnih kampanjah za kakšno blagovno znamko, kadar pa privoli, je to zato, ker resnično verjame v izdelek in ga tudi uporablja.
Zanimivo, da bi tudi mene prepričal in bi res lahko moškemu kupila za darilo brivnik, če bi ga uporabljal.