torek, 16. avgust 2011

SRNIN POGLED / LO SGUARDO DI UN CERVO


Včeraj sem šla na en krajši sprehod s košaro, da naberem še malo materine dušice in prave lakote. No, vsaj tako sem mislila. En dan prej sem namreč našla prostor kjer rasteta.

Ampak že na začetku poti sem se srečala iz oči v oči s prelepo srno (jaz jim drugače pocukrano pravim »moje ljubice«). Za trenutek sva se obe ustavili in si zrli v oči, nato pa sem jaz nadaljevala pot, ona pa je še nekaj časa kar stala na mestu. Bila sem prav presenečena, saj se ponavadi hitro splašijo. Vendar je bilo v tem pogledu zame nekaj magičnega.

Ta sprehod je na koncu trajal celo popoldne, domov pa sem prinesla štirinajst različnih zelišč :)))…ozkolistni in širokolistni trpotec, cikorijo, vreso, dobro misel, meto, šentjanževko, marjetice, črno in plazečo deteljo, rman, travniško kaduljo in seveda materino dušico ter pravo lakoto. Vse je bilo tako lepo pomešano, da me je ob pogledu na košaro v trenutku vse minilo, ko sem počasi začela zelišča ločevati med seboj in jih pripravljati na sušenje.

Prav mi je, kaj pa sem hodila po srninih poteh, gor in dol, sem in tja in pozabila na strah pred kačami. Sem mar ozdravljena te fobije?

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ieri sono andata a fare una breve passeggiata con il mio cesto per raccogliere un po di timo selvatico ed erba zolfina. Beh, almeno così pensavo. Un giorno prima avevo trovato un posto dove crescono.

Però gia all'inizio della passeggiata ho incontrato faccia a faccia un cervo bellissimo. Per un istante ci siamo fermati guardandoci negli occhi. Poi sono andata avanti, lui invece stava lì per ancora un po'. E' strano perché di solito si spaventano. C'è stato qualcosa di magico nel suo sguardo.

Questa passeggiata è durata tutto il pomeriggio ed ho portato a casa quattordici erbe diverse :)))...

Passeggiando per i sentieri dei cervi ho dimenticato alla mia paura dei serpenti. Vuol dire che sono guarita di questa fobia?


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesela bom tvojega komentarja. / Grazie per il tuo commento.