ponedeljek, 25. april 2011

TUDI TO SO PRAZNIKI





Rada imam praznike, kakršnekoli, pa ne samo zaradi praznovanja, ampak predvsem zaradi miru. Takrat se mi zdi, da se dnevi umirijo, nikamor se nam tako ne mudi, ni tiste napetosti v zraku. Takrat si vzamem čas zase, za bližnje. Tako sem začela spet telovaditi, no bolj meditirati :-), kar sem zadnje tedne malo zanemarila. Pa počasno srebanje kavice v moji najljubši šalici... če kaj ne maram na prtu so to pregibi, ki ostanejo, ko prt razgrneš, vendar se mi tokrat res ni dalo ponovno likati. In pa seveda za večerjo domača solata s krompirjem in čemažem. Njami. Pa obvezni sprehodi po travnikih, na katerih rada nabiram vse sorte za čaj. Včasih naju z Anžetom kar malo postrani gledajo, ko mimogrede še kaj pojeva. Letos sva že nabirala trobentice, lapuh, marjetice, trpotec, rmanove liste...


Mi piaciono le feste, qualsiasi, perchè mi danno la sensazione di pace. Mi sembra che i giorni diventano più tranquilli, ho più tempo per se stessa e per gli altri. Così ho ricominciato di fare lo streching, bere lentamente il caffè nella tazza preferita, prendermi il tempo per una sana cena e certamente fare lunghe passeggiate per prati e raccogliere varie erbe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesela bom tvojega komentarja. / Grazie per il tuo commento.