petek, 2. december 2011

PO STOPNICAH NAVZGOR - 3. del / SU PER LE SCALE - 3. parte






































































Malo je šlo počasi, ampak tukaj je zadnje nadaljevanje 1. in 2. dela Bienala v Trstu, ki se je končal 27. novembra. V tem 3. nadstropju je bilo veliko del, tudi slika našega Klavdija Palčiča (foto št. 11). In kot je rekla vodička ene skupine:«Moderno umetnost ne rabiš razumeti, dovolj je da jo gledaš.«

                                                                        ♥ ♥ ♥

Ecco l'ultima parte parte della Biennale di Trieste che è finita la settimana scorsa. Tra le opere del terzo piano c'è anche una di nostro artista Klavdij Palčič (foto n. 11). E come diceva una signora: » Non hai bisogno di capire l'arte moderna, basta guardarla.«

6 komentarjev:

  1. Darja, tole je bla super serija objav, sem pogledala večkrat, pa nisem pustila komentarja ... :). Zadnje čase sem bila nekako bolj leteča in zato tudi bolj površna. Sej se bom poboljšala :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz se še zdaj večkrat vrnem v mislih na prizorišče dogodka, ker je bil bienale res špica, prostor pa je sploh presežek. Teh nadaljevanj bi lahko naredila še kar nekaj, že samo galerijski shop bi bil vreden ene velike svoje objave. Kapo dol Tržačanom, res.
    Za konec dneva sem pa zavila še na sejem lokalnih slaščic...njami :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim da obvladaš to sceno v Trstu :). Jaz bolj slabo, grem v trgovino z blagom, v Coin casa, pa na sprehod ob morju in kavico. To je moj Trst :(.

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj imam tudi jaz svoj ustaljen mimohod parih vogalov, včasih pa mimogrede še kaj izbrskam in tako je vsakič Trst drugačen :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kok so mi dobre te okrogle ala krožniki slike, vzamem, vzamem pa tudi tisto rjavo z obrazom. Ohhh, love art totaly:) Ne vem pa če imava ravno še kak plac na stenah, ker imava veliko art del:)

    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Arnela, te okrogle so v bistvu mozaiki in bila jih je cela stena, vsak drugačen... Jaz imam tudi problem kam še kaj dati na steno, ampak kdor ima rad umetnost lahko odvečne slike potem menja po stenah kot obleke.

    OdgovoriIzbriši

Vesela bom tvojega komentarja. / Grazie per il tuo commento.