petek, 3. junij 2011

ENA URESNIČENA ŽELJA

UN DESIDERIO REALIZZATO
































Zelo sem vesela, ker se mi je uresničila želja. Že dalj časa sem si želela tudi uokviriti svoje angele, vendar sem sanjala o okvirju iz odpadnega lesa. In da ne boste mislili, da je enostavno najti nekoga, ki bi se hotel spopasti s tem izzivom. Niti najmanj. Vendar nisem odnehala in rezultat je tukaj… Zelo mi je všeč, pa še dobro se počutim, ker sem s tem naredila  tudi nekaj dobrega za naravo in s tem za nas same. Upam, da bo še več tako lepo okvirjenih angelov.

Sicer pa imam še kar nekaj idej v glavi, za katere upam, da jih bom lahko realizirala v prihodnosti.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Sono molto felice perché il mio desiderio si è realizzato. Da un po' che sognavo di incornicare alcuni angeli. Ecco il resultato… una cornice fatta da legno recuperato. Devo dire che mi piace molto e mi sento bene perché ho fatto qualcosa di buono anche per la natura.

Ho ancora diverse idee nella testa che spero di realizzare in futuro.

2 komentarja:

Vesela bom tvojega komentarja. / Grazie per il tuo commento.