sreda, 6. julij 2011

PUŠČAVSKA DUŠA / ANIMA DESERTA





























Preden sem začela delati zadnje stvari sem imela v mislih safari, vse tiste vojaške barve začinjene z oranžno. Potem pa sem se prepustila rokam in nastale so rožice, vse te žive barve, ki me spominjajo na sočnost, življenje, vodo. In sem si rekla: »Ufff, to je safari, pesek, vročina?«… Ja, tudi v puščavi so oaze, polne vode in življenja. In taka je tudi moja globina duše, čeprav zgleda na zunaj mogoče drugače.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Prima di iniziare a progettare questi bijoux ho pensato a safari,a tutti quei colori militare con un po' di arancione. Poi mi sono lasciata a lavorare e sono spuntati i fiori, i colori vivaci che mi ricordano alla vita, l'acqua. E poi mi sono chiesta: »Ufffa, dove è finito il mio deserto, la sabbia, il calore?«… Si, anche nel deserto ci sono le oasi piene d'acqua e la vita. Questa è la mia anima, anche se qualche volta può sembrare diversamente.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesela bom tvojega komentarja. / Grazie per il tuo commento.