torek, 3. maj 2011

DARSI NA FACEBOOKU

DARSI SU FACEBOOK

Danes sem odprla svojo stran tudi na facebooku in vas ob tej priliki lepo vabim, da jo obiščete in seveda kliknite na tisti gumbek z rokico, ki pravi "všeč mi je". Več nas je, bolj luštno je. ;-)

Obljubim pa, da bom v kratkem objavila tudi en giveaway, zato me redno spremljajte, da ga ne zamudite. V naslednjih dneh bom malo razmislila kaj podarati. Mogoče mi pa pri odločitvi lahko pomagate tudi vi. Kaj bi si bolj želeli, nakit ali ostalo?


Oggi ho apperto anche la mia pagina su facebook e in questo caso siete invitati di visitarla e pigiare il bottoncino "mi piace". ;-)

Vi prometto che in prossimi giorni metterò fuori un giveaway perqui non smettete di seguirmi. Però devo ancora decidere cosa regalare. Aiutate a decidermi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesela bom tvojega komentarja. / Grazie per il tuo commento.