nedelja, 1. maj 2011

ZADNJI TEDEN

ULTIMA SETTIMANA



Ta teden sem bila kljub praznikom kar pridna, za kar me je celo pohvalil en prijatelj, ko je videl mojo bero...hahaha. Ampak žal se vsega tukaj ne vidi, ker nisem utegnila zadnjih stvari niti slikati. Preveč se mi je mudilo. Zdaj bom pa zasluženo par dni lenarila. :-)

Vedno, ko naredim nove stvari mi je za trenutek hudo, ker vem, da se bom morala od njih posloviti. Ampak to je res samo za trenutek, saj mi potem to praznino takoj nadomesti sreča, ko vem, da bodo izdelki dobili novega lastnika katerim bo prinašal  prav tako zadovoljstvo kot ga je meni, ko sem ga izdelovala. In na nek način je  s tem moje poslanstvo izpolnjeno, zadovoljstvo pa ostane. Mogoče se sliši malo preveč patetično in pocukrano, ampak je res.


Questa settimana sono stata molto brava perché sono riuscita a fare tante cose nuove. Purtoppo tutte non se neanche vedono perché non ho avuto tempo di fotografarle. Ho avuto troppa fretta. Così questi giorno potrò riposare un pò. :-)

Ogni volta che finisco di fare qualcosa di nuovo mi sento in angoscia per un' attimo perché lo so di dover lasciarli andare via. Però sono contetnta di poter rendere felici i loro nuovi proprietári. In questo modo il mio dovere è realizzato e la soddisfazione rimane. Cosí detto forse sembra un pò patetico però è la verità.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesela bom tvojega komentarja. / Grazie per il tuo commento.