nedelja, 15. maj 2011

PANKOVC

RAGAZZO PUNK




Moj absolutno najljubši kipec je PANKOVC, ki ga je naredil s svojimi drobnimi rokami moj Anže. Naredil pa ga je lansko leto v šoli pri likovnem pouku , v 5. razredu. Stoji na polici v dnevni sobi nad mojo pisalno mizo, kjer preživljam svoj čas za računalnikom. Na tem mestu je pa zato, ker ga tako lahko pogosto gledam, iz vseh kotov sobe. Nekako je vedno blizu mene in me dodatno opominja kako zelo je pomembno, da mu stojim ob strani in ga spodbujam pri njegovi kreativnosti.


Il mio busto preferito in assoluto è questo RAGAZZO PUNK che l’ ha fatto il mio Anže lo scorso anno in quinta classe. Il busto mi guarda dallo scaffale in salotto sopra la mia scrivania. In qualche modo è cosi’ sempre vicino a me e mi ricorda quanto è importante a stargli vicino e incoraggiarlo nella sua creatività.

2 komentarja:

  1. è stato molto bravo, questo busto è fortissimo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lui è veramente bravo. Ultimamente sta pensando di diventare il grafico pubblicitario.:)

    OdgovoriIzbriši

Vesela bom tvojega komentarja. / Grazie per il tuo commento.